Bassist en Zanger gezocht

Nieuw op dit forum? Stel je dan hier even voor
Plaats reactie
Benguitar
DBF Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2015 13:30

Bassist en Zanger gezocht

Bericht door Benguitar »

Hallo,
Ik ben de gitarist en componist van de band Off The Grid uit Heerlen. Afgelopen Dec 2014 is onze eerste Cd " A lonely Soul " uitgekomen op het Streetlife label. Deze Cd is voor het grootste gedeelte ingespeeld door mij en gastmuzikanten. Wegens binnenstromende vragen voor optredens en om de Cd te promoten zoeken wij nog een Bassist en een Zanger. Heb je interesse om deze band te versterken en wil je auditie doen, neem dat contact met me op via mail. guitarmanben@gmail.com. Een preview van de Cd kun je beluisteren op YouTube onder A Lonely Soul / Off The Grid; Cd Preview.
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Bassist en Zanger gezocht

Bericht door Patrick »

Hoi Benguitar. Ik kan je helaas niet helpen, wens je succes met het vinden.
Gebruikersavatar
Heins
DBF Gevorderd Talent
Berichten: 120
Lid geworden op: 26 feb 2012 19:22
Contacteer:

Re: Bassist en Zanger gezocht

Bericht door Heins »

Lekker strak heren, klinkt super vet. En...........ik zie Nicko voorbij komen zowel op sax als vocals. Zelfs zijn schilderijen komen voorbij. Top. Succes met zoeken (sorry, ik ben pianist).

Heins
Gebruikersavatar
Heins
DBF Gevorderd Talent
Berichten: 120
Lid geworden op: 26 feb 2012 19:22
Contacteer:

Re: Bassist en Zanger gezocht

Bericht door Heins »

By the way, mijn vrouw Mariëlla komt uit Schaesberg en ik kom uit Nieuwenhagen.
Gerda
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 okt 2012 09:51

Re: Bassist en Zanger gezocht

Bericht door Gerda »

Volgende week in het radio programma Twisted Blues, draai ik een drietal nummers van de Cd A Lonely Soul en hebben we tevens een telefonisch interview over dit album. Natuurlijk kun je dan je oproep ook nog op zender doen inzake de zoektocht naar een bassist en zanger..Dit album verdiend een goede promotie en ben zeer benieuwd hoe het live klinkt.
Benguitar
DBF Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2015 13:30

Re: Bassist en Zanger gezocht

Bericht door Benguitar »

Bedankt Gerda

Dat zijn mooie woorden ben er blij mee. Hoop snel weer een complete band te hebben zodat ik dit album kan gaan promoten.
Tamaharry

Re: Bassist en Zanger gezocht

Bericht door Tamaharry »

Hoi Benguitar, welkom hier. Je kunt ook in de categorie "Gezocht: muzikanten of bandleden" nog even een oproepje plaatsen misschien. Veel sukses!
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen...”