FF Voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je dan hier even voor
Plaats reactie
heerijg
DBF Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2015 08:42

FF Voorstellen

Bericht door heerijg »

JJ Sharp rust even uit tijdens optreden van 12BBB bij café de Lijst in Hoogeveen.
JJ Sharp rust even uit tijdens optreden van 12BBB bij café de Lijst in Hoogeveen.
Dag blues & bluesrockliefhebbers,

Ik ben geboren op 10 februari 1949 in Apeldoorn en mijn ouders gaven mij de roepnaam Hans. Ben getrouwd. Heb drie dochters en zeven kleinkinderen.
Ben een fan van blues en bluesrock. Het fijne is dat mijn vrouw met wie ik deze maand al 44 jaar getrouwd ben, daar ook van houdt. Ik probeer - daar waar mogelijk - optredens in de buurt van mijn huidige woonplaats Dedemsvaart te bezoeken en te promoten. Ik schrijf graag en redelijk veel en omdat ik ook wel graag een stukje over een bezocht optreden schrijf, recensie vind ik in dit verband een te groot woord, zal ik ook met enige regelmaat artikeltjes posten. Zo mogelijk met een foto of een paar foto's.

Groet,
Hans
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: FF Voorstellen

Bericht door Patrick »

Fijn dat je er bij bent Hans. en zie je stukjes graag tegenmoet.
Gerda
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 okt 2012 09:51

Re: FF Voorstellen

Bericht door Gerda »

Hallo Hans,

leuk je hier te zien en leuk om je de laatste tijd wat vaker persoonlijk te spreken. Zie met belangstelling je "stukkies"tegemoet hier. Welkom bij het Forum en ik hoop dat je het hier naar de zin zult hebben.
Tamaharry

Re: FF Voorstellen

Bericht door Tamaharry »

Beste Hans,
Van harte welkom op www.dutchbluesforum.nl
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen...”