TATTOO's.... heb jij ze...?

Gewoon even lekker kwekken over alles wat met blues, of totaal niet, te maken heeft
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

TATTOO's.... heb jij ze...?

Bericht door Kuno Mooren »

Zie tegenwoordig steeds vaker mooie tattoo's voorbij komen.....
Veelal bij bezoekers, maar ook vaak bij muzikanten, van hun instrument, of aanverwanten.
Heb jij tattoo's, zo ja, zit er ook een verhaal achter?
of heb je nog een ontwerp in je hoofd, die je graag ooit wilt laten zetten?

of ben je misschien juist fel tegen tattoo's?

ben benieuwd :thumbup:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: TATTOO's.... heb jij ze...?

Bericht door Kuno Mooren »

Ik heb zelf op mijn rechter boven arm een Haai staan, komt uit mijn windsurf tijd!
de haai staat symbool voor koning van de zee, tevens is mijn sterrenbeeld vissen :)

zodra ons kindje is geboren wil ik op mijn linker arm een Fender Telecaster, met op de kop,
bij de sleutels de naam van ons kindje (als ik de moed kan verzamelen er weer 1 te laten zetten haha)
Afbeelding
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: TATTOO's.... heb jij ze...?

Bericht door GerPeper »

Nee ik heb geen een tatoo! En het verhaal hier achter is als volgt;
Aan mijn lijf geen polonaise!! :lol: :lol:

Op deze foto +- 12 jaar terug, zei de drummer dat het tijd werd dat ik een tattoo liet zetten. Ik zei hem alleen maar dat het tijd werd voor hem om zich na te laten kijken door een dokter. :lol: Je gaat dit mooie lichaam toch niet volplakken. hahahaha :mrgreen: :mrgreen:
Bijlagen
Ger La Cantina.jpg
Ger La Cantina.jpg (71.74 KiB) 7651 keer bekeken
Een forum is er om te communiceren.
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: TATTOO's.... heb jij ze...?

Bericht door Kuno Mooren »

we zijn nu 12 jaar later Ger.....
er kan veel veranderen met een lichaam in die tijd. LOL
Afbeelding
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: TATTOO's.... heb jij ze...?

Bericht door GerPeper »

Kuno Mooren schreef:we zijn nu 12 jaar later Ger.....
er kan veel veranderen met een lichaam in die tijd. LOL
Kan! Maar bij mij valt dat nog wel mee die veranderingen. :think: :shh: In ieder geval nog geen plaatjes op mijn lijf. Zullen er niet komen ook. Want daar ging het om. :D Nee ik hou er niet van. En daardoor vind ik het ook gauw overdone bij veel mensen. :o
Een forum is er om te communiceren.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: TATTOO's.... heb jij ze...?

Bericht door Appie the Bluesman »

Tja,ik heb er twee..................kleintjes. Op allebei mijn bovenarmen....de ene is een klavier met twee hartjes in de vorm van muzieknoten ( spreekt voor zich lijkt me :crazy: ) en de andere ...tja,da's een symbool voor mij en waar die voor staat hou ik lekker voor mezelf :twisted:

Ik zou er nog wel een van mijn hond bij willen maar op de een of andere manier komt het er niet van...
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: TATTOO's.... heb jij ze...?

Bericht door GerPeper »

Appie the Bluesman schreef:Tja,ik heb er twee..................kleintjes. Op allebei mijn bovenarmen....de ene is een klavier met twee hartjes in de vorm van muzieknoten ( spreekt voor zich lijkt me :crazy: ) en de andere ...tja,da's een symbool voor mij en waar die voor staat hou ik lekker voor mezelf :twisted:

Ik zou er nog wel een van mijn hond bij willen maar op de een of andere manier komt het er niet van...
Maar die hond is toch bijna groter dan jij? :lol:
Een forum is er om te communiceren.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: TATTOO's.... heb jij ze...?

Bericht door Appie the Bluesman »

Ja,maar dan eentje van toen hij een puppy was,hahahahaha
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: TATTOO's.... heb jij ze...?

Bericht door GerPeper »

Appie the Bluesman schreef:Ja,maar dan eentje van toen hij een puppy was,hahahahaha
:lol: :thumbup: 8-)
Een forum is er om te communiceren.
Marga

Re: TATTOO's.... heb jij ze...?

Bericht door Marga »

Ja Kuno ik heb ze...
De een vindt het niks en de ander vindt het bijzonder.
Ik heb er tig jaar over gedaan om er eentje te laten zetten en vorig jaar heb ik het dus eindelijk gedaan.
Tja een roos....is een duidelijk symbool maar ik heb ook iets met vlinders en die vlinder bleef maar in m'n hoofd zitten, dus een poos geleden deze er bij laten zetten: een vlinder staat voor vrijheid en voor een nieuw begin....het maakt niet uit wat voor een nieuw begin.
Later komt mijn dochter met de vraag: mams...ik wil een moeder/dochter tattoo met jou en wat zeg je dan als moeder: ja natuurlijk wil ik dat omdat het zo bijzonder is dat je eigen kind dat aan je vraagt: een open hartje met een open acht er doorheen...deze staat voor verbondenheid en oneindige liefde...de liefde tussen een moeder en een kind: is niet stuk te krijgen, althans niet in mijn wereld.

Voor de rest vind ik dat iedereen zelf mag beslissing of hij of zij wel een tattoo plaatst, maar er is altijd een gedachte achter het plaatsen van die tattoo, zoals jij dat ook aangeeft als je kindje er straks is.

Leuke discussie.... dat wel!!!
Plaats reactie

Terug naar “Bluescafé”