Mariëlla

Nieuw op dit forum? Stel je dan hier even voor
Tamaharry

Re: Mariëlla

Bericht door Tamaharry »

Hoi Herman,

Ger is een absoluut expert in dit soort zaken. Hem hebben we speciaal aangetrokken
op het dutchbluesforum om dit soort zaken te regelen. Ik zal hem even vragen te reageren
en jou een op zijn bekende wijze glasheldere uitleg te geven over deze kwestie.
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Mariëlla

Bericht door GerPeper »

Tamaharry schreef:Hoi Herman,

Ger is een absoluut expert in dit soort zaken. :o
Hem hebben we speciaal aangetrokken
op het dutchbluesforum om dit soort zaken te regelen. Ik zal hem even vragen te reageren
en jou een op zijn bekende wijze glasheldere uitleg te geven over deze kwestie.
Jaha, ik ben helemaal van de Chililitjap Eilanden, bij de Maraboekienegers overkomen vliegen om dit te gaan regelen. :lol: :lol:

Nou met het instellen van mijn avatar zat ik ook te kijken als een aap in een sigarenwinkel.
Ik ben al blij als ik de 'aan en uit knop' van de pc kan vinden. :?

Maar ik zal het proberen uit te leggen Herman.
.............

Boven in het scherm, boven het logo van :| Blues Forum klik je op <Gebruikerspaneel>
Dan druk je naast <Overzicht> op <Profiel>
Dan klik je op <wijzig Avatar>

Als je een foto heb klaar staan op bv, je bureaublad, dan klik je op <bladeren>
Volg de aanwijzingen en ga naar de plaats waar de foto staat in je pc en dubbelklik op de file van de foto, of op de foto.De foto wordt nu opgehaald en in het menu geplaatst. Bij 1 keer drukken moet je even oke in het bewuste scherm kiezen.
Klik dan op <bevestig> onder in beeld.
Als de foto niet de groot is dan gaat de bevestiging door en kan je weer op <Forumoverzicht> klikken. De overdracht is dan gewoon gelukt en staat je foto netjes in je scherm. :!:

Is de foto te 'zwaar', dan klijg je daar een melding van en dan moet je je bewuste foto lichter maken.
Maar dat moet je zelf in je pc zien te regelen Dat doet ieder op zijn eigen 'gewende' manier. :x

Nou, ik ben benieuwd wat er van mijn uitleg terecht komt.
Want die Harry kan wel lekker babbelen en mij de hemel in prijzen, maar IK moet het waarmaken. :lol: :lol:

Suc6 Herman. ;) [Waar is hier de Nooduitgang?] :?
Een forum is er om te communiceren.
Gebruikersavatar
Herman KB
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 343
Lid geworden op: 12 mar 2012 08:13
Locatie: Veendam

Re: Mariëlla

Bericht door Herman KB »

Hartstikke fijn, tot zover bedankt,maar mijn foto is te groot qua pixels.
Hij staat nu op mijn documenten, hoe pas ik hem aan???
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Mariëlla

Bericht door GerPeper »

Herman KB schreef:Hartstikke fijn, tot zover bedankt,maar mijn foto is te groot qua pixels.
Hij staat nu op mijn documenten, hoe pas ik hem aan???
Kijk en daar rijzen voor mij dan ook de problemen. Nu heb ik wat van Photoshop waar ik een beetje foto's kan verkleinen, Maar verder heb ik daar ook niet zo veel verstand van maar daar heeft Kuno weer goeie ideeën over in het topic over foto's plaatsen. Maar dat moet ik dan ook ff opzoeken waar dat ook al weer zit.
Ik zit het meest op het forum, maar weet het minst te vinden als het er op aan komt. :roll:
Een forum is er om te communiceren.
Tamaharry

Re: Mariëlla

Bericht door Tamaharry »

Ger/Herman: als je een microsoft omgeving hebt kun je hem makkelijk aanpassen met programmaatjes als Paint of microsoft picture manager.
Hebben een knopje waarmee in 1x of het aantal pixels of waarmee je hem ineens kunt aanpassen naar "webomgeving" waardoor het aantal
pixels zowieso gelijk netjes wordt aangepast.

Ger: Mijn vertrouwen heb je niet beschaamd. Heldere uitleg, transparante weergave, zelfs ik begreep het ;)
(In de toekomst zouden wij graag ook bij computer-compleksere problemen gebruik maken van jouw uitstekende uitleg.)
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Mariëlla

Bericht door GerPeper »

Tamaharry schreef:...........
Ger: Mijn vertrouwen heb je niet beschaamd. Heldere uitleg, transparante weergave, zelfs ik begreep het ;)
(In de toekomst zouden wij graag ook bij computer-compleksere problemen gebruik maken van jouw uitstekende uitleg.)
Ziet u die lange zwarte draad hangen met die twee ijzertjes aan het begin? Dat is nu de stekker die in het stopcontact hoort. :lol: :lol:
En nee,... U hoeft de muis geen eten te geven. :lol: :lol:
Een forum is er om te communiceren.
Tamaharry

Re: Mariëlla

Bericht door Tamaharry »

Ik vergeet ook altijd welk ijzertje in het linker en welke in het rechtergat van het stopkontakt moet :D
Gebruikersavatar
Herman KB
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 343
Lid geworden op: 12 mar 2012 08:13
Locatie: Veendam

Re: Mariëlla

Bericht door Herman KB »

bedankt, heren, ik heb een uitdraai gedaan van de antwoorden en ik ga er thuis mee aan de gang
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Mariëlla

Bericht door GerPeper »

Herman KB schreef:bedankt, heren, ik heb een uitdraai gedaan van de antwoorden en ik ga er thuis mee aan de gang
Als je de onzin er dan maar uitlaat Herman. :lol:
Een forum is er om te communiceren.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Mariëlla

Bericht door Appie the Bluesman »

Heren Peper,Mulder en Keverling Buisman......jullie zitten in het voorstel topic van Mariëlla te beppen over avatars e.d maar dit is hier natuurlijk niet de bedoeling...als iedereen zorgt dat hij zijn info heeft ,dan haal ik dit morgen allemaal weg of verplaats ( indien wenselijk ) dit naar een ander topic.
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen...”