FF voorstellen.

Nieuw op dit forum? Stel je dan hier even voor
Plaats reactie
RichardLangendijk
DBF Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2015 10:15
Locatie: Bussum

FF voorstellen.

Bericht door RichardLangendijk »

Hallo Allemaal,

ik ben nieuw op dit forum. Ik ben op zoek naar een Bassist/Zanger die zijn instrument beheerst en behalve grooven, graag een bas solo ten gehoren brengt. Het is voor mijn Jimi Hendrix cover bandje. Ik heb in de jaren 80 en 90 door Europa met mijn band "Experience Live" getourd. Na 10 jaar vond ik het welletjes. Nu wil ik het weer opstarten. Helaas is de naam van de band al in gebruik dus moest ik een andere naam verzinnen. De drummer kwam met "Band of Jimies" omdat wij de meeste nummers van de LP 'Band of Gypsies" spelen en de bassisten die we tot nu toe hebben uitgeprobeerd afhaken bij het nummer "Power of Soul". :problem:

Wij zijn in het bezit van een analoge/digitale studio in Bussum. We hebben 48 kanalen op onze Jade console en we nemen zowel op in de computer als op de adat. Ik componeer de liedjes voor het bandje van de studio waar waarmee we een LP/CD aan het maken zijn. Zelf ben ik afgestudeerd aan de SAE te Amsterdam en heb ik het Conservatorium in Zwolle afgerond.

Ik hoop hier veel collega's te mogen ontmoeten.

Met vriendelijke groet.

Richard Langendijk
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: FF voorstellen.

Bericht door Patrick »

Hoi Richard, welkom op dit forum, wens je veel succes met het vinden van een goede bassist. Aan mij heb je helaas niets, maar hou ons wel op de hoogte.
RichardLangendijk
DBF Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2015 10:15
Locatie: Bussum

Re: FF voorstellen.

Bericht door RichardLangendijk »

Hey Patrick,
ik zal jullie zeker op de hoogte houden. Ik ben blij jullie forum gevonden te hebben.
Mgv.
Richard
Tamaharry

Re: FF voorstellen.

Bericht door Tamaharry »

Van Harte welkom hier Richard!
RichardLangendijk
DBF Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2015 10:15
Locatie: Bussum

Re: FF voorstellen.

Bericht door RichardLangendijk »

Dank je wel Tamaharry
Gerda
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 okt 2012 09:51

Re: FF voorstellen.

Bericht door Gerda »

Richard, ook van mijn kant van harte welkom bij onze club. We hopen je veel te zien hier en wensen je heel veel succes bij je zoektocht. Laat het in ieder geval weten als het gelukt is en voor alle nieuws inzake de band enz..., we blijven het volgen!!! Misschien tot ergens in het land zodat we elkaar persoonlijk ook een keertje zien!!!!
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen...”