Mijn naam is Hans en muziekliefhebber

Nieuw op dit forum? Stel je dan hier even voor
Plaats reactie
HansVons
DBF Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2020 09:21

Mijn naam is Hans en muziekliefhebber

Bericht door HansVons »

Hallo mijn naam is Hans Vons uit Vlaardingen en ben net gepensioneerd en vanaf mijn 13e jaar muziekliefhebber. Ik speel zelf geen instrument, maar ben sinds kort een beetje aan het pielen op mondharmonica. Uiteraard ben ik een groot bluesliefhebber van zowel de authentieke blues als de vette gitaarblues zoals Walter Trout, Jay Gordon, Danny Bryant, SRV, Roy Buchannan en ga zo maar effe door. Daarnaast ben ik redelijk fanatiek Pink Floydfan en Frank Zappafan. Maar als ik een muziekavondje met mijn muziekvrienden in elkaar zet, komt ook altijd heel dominant de blues aan bod. En ik ben groot fan van Cuby+Blizzards vanaf ca 1967. Ik woon in Vlaardingen, maar ga normaliter 1 of 2 keer per maand naar Grolloo om daarin het C+B museum te staan als gastheer. En elke keer als ik er komt vind ik het een voorrecht om tussen de spullen van Harry Muskee te mogen staan. Ik vind het dan ook leuk om met anderen over blues te praten en je komt altijd weer nieuwe dingen tegen. En zeker in de Nederblues, want daar zijn voor mij nog onontdekte pareltjes die niet in mijn kast mogen ontbreken. Je kan me ook vinden op Facebook, dus kom gerust een keer langs.

Groeten Hans
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Mijn naam is Hans en muziekliefhebber

Bericht door Patrick »

Hoi Hans.

Wlkom en Fijn dat je ons gevonden hebt en hoop dat je ook een leuke bijdrage kan leveren

Groet Patrick
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen...”