Walter Trout.... slecht nieuws!

Gewoon even lekker kwekken over alles wat met blues, of totaal niet, te maken heeft
Tamaharry

Re: Walter Trout.... slecht nieuws!

Bericht door Tamaharry »

Marga: We hebben inderdaad regelmatig in Noord-Holland gespeeld (o.a. Warder, Waarland, Monnickendam)
maar de laatste tijd inderdaad niet meer. Wellicht gebeurt dit nog eens en dan zien we elkaar vast (of eerder
als ik es in The Shack kom)
Marga

Re: Walter Trout.... slecht nieuws!

Bericht door Marga »

Tamaharry schreef:Marga: We hebben inderdaad regelmatig in Noord-Holland gespeeld (o.a. Warder, Waarland, Monnickendam)
maar de laatste tijd inderdaad niet meer. Wellicht gebeurt dit nog eens en dan zien we elkaar vast (of eerder
als ik es in The Shack kom)
Lieve Harry,
Alblasserdam ligt in Zuid-Holland :lolno: die andere dingen die je opnoemt ook Big Rivers (Dordrecht), Get Rhythm (Ridderkerk) en DJS (Dordrecht).
Ik woon zelf in Rotterdam dus Noord-Holland is al wat verder van mij vandaan, alhoewel ik wel eens in de Shack kom... ;)
Dus: wie weet....maar voor nu :wave:
Groetjes,
Marga
Tamaharry

Re: Walter Trout.... slecht nieuws!

Bericht door Tamaharry »

Marga schreef:
Tamaharry schreef:Marga: We hebben inderdaad regelmatig in Noord-Holland gespeeld (o.a. Warder, Waarland, Monnickendam)
maar de laatste tijd inderdaad niet meer. Wellicht gebeurt dit nog eens en dan zien we elkaar vast (of eerder
als ik es in The Shack kom)
Lieve Harry,
Alblasserdam ligt in Zuid-Holland :lolno: die andere dingen die je opnoemt ook Big Rivers (Dordrecht), Get Rhythm (Ridderkerk) en DJS (Dordrecht).
Ik woon zelf in Rotterdam dus Noord-Holland is al wat verder van mij vandaan, alhoewel ik wel eens in de Shack kom... ;)
Dus: wie weet....maar voor nu :wave:
Groetjes,
Marga
Marga: I know I know, (was ooit 18 jaar onderwijzer, dus ken m'n topografie nog wel een beetje), maar aangezien jij het had over "het westen van het land"
en ik in het midden woon, is alles links van mij "west" ;)
Bovendien kijken bluesliefhebbers vaak niet op een kilometertje meer of minder. Als ik sommige verhalen lees over mensen die in 1 weekend soms 3 gigs bezoeken
van Friesland tot Limburg, neem ik m'n petje af voor hun conditie. (en portomonnee :lol: )
En weet je: Bovendien is J & The F.O.G Bluesband een amateurbandje, dat zich absoluut niet kan meten met bands als die van JJ Sharp, King of The World of
The Veldmannen! Wij moeten het hebben van een gezellig kroegje waar de mensen niet op een nootje minder kijken/luisteren :crazy:
Greetz,
Harry
Tamaharry

Re: Walter Trout.... slecht nieuws!

Bericht door Tamaharry »

Tamaharry schreef:
Marga schreef:
Tamaharry schreef:Marga: We hebben inderdaad regelmatig in Noord-Holland gespeeld (o.a. Warder, Waarland, Monnickendam)
maar de laatste tijd inderdaad niet meer. Wellicht gebeurt dit nog eens en dan zien we elkaar vast (of eerder
als ik es in The Shack kom)
Lieve Harry,
Alblasserdam ligt in Zuid-Holland :lolno: die andere dingen die je opnoemt ook Big Rivers (Dordrecht), Get Rhythm (Ridderkerk) en DJS (Dordrecht). (dat was broerlief Marga)
Ik woon zelf in Rotterdam dus Noord-Holland is al wat verder van mij vandaan, alhoewel ik wel eens in de Shack kom... ;)
Dus: wie weet....maar voor nu :wave:
Groetjes,
Marga
Marga: I know I know, (was ooit 18 jaar onderwijzer, dus ken m'n topografie nog wel een beetje), maar aangezien jij het had over "het westen van het land"
en ik in het midden woon, is alles links van mij "west" ;)
Bovendien kijken bluesliefhebbers vaak niet op een kilometertje meer of minder. Als ik sommige verhalen lees over mensen die in 1 weekend soms 3 gigs bezoeken
van Friesland tot Limburg, neem ik m'n petje af voor hun conditie. (en portomonnee :lol: )
En weet je: Bovendien is J & The F.O.G Bluesband een amateurbandje, dat zich absoluut niet kan meten met bands als die van JJ Sharp, King of The World of
The Veldmannen! Wij moeten het hebben van een gezellig kroegje waar de mensen niet op een nootje minder kijken/luisteren :crazy:
Greetz,
Harry
Marga

Re: Walter Trout.... slecht nieuws!

Bericht door Marga »

Inderdaad Harry…bluesliefhebbers zijn kilometervreters maar helaas is mijn knipje niet altijd zo gevuld om zo ver te rijden want tenslotte moet je ook nog wat eten en/of drinken….jammer wel, maar zo is het gewoon voor meer mensen, maarrrrrrrrr soms doe ik het wel hoor ;)
Overigens zit het met mijn conditie wel goed… :lol: :lol:
Weet je…het is in zo’n kroegje heel goed toeven en de gezelligheid is vaak zo veel leuker.
Mijn motto is altijd: als de band met plezier speelt en dat op mij kan overbrengen dan heb ik het naar m’n zin en is dat nootje meer of minder niet zo belangrijk hoor.
Groetjes,
Marga
Tamaharry

Re: Walter Trout.... slecht nieuws!

Bericht door Tamaharry »

Marga schreef:Inderdaad Harry…bluesliefhebbers zijn kilometervreters maar helaas is mijn knipje niet altijd zo gevuld om zo ver te rijden want tenslotte moet je ook nog wat eten en/of drinken….jammer wel, maar zo is het gewoon voor meer mensen, maarrrrrrrrr soms doe ik het wel hoor ;)
Overigens zit het met mijn conditie wel goed… :lol: :lol:
Weet je…het is in zo’n kroegje heel goed toeven en de gezelligheid is vaak zo veel leuker.
Mijn motto is altijd: als de band met plezier speelt en dat op mij kan overbrengen dan heb ik het naar m’n zin en is dat nootje meer of minder niet zo belangrijk hoor.
Groetjes,
Marga
Goed motto: houden zo! :lol:
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Walter Trout.... slecht nieuws!

Bericht door GerPeper »

Marga schreef:..................
Weet je…het is in zo’n kroegje heel goed toeven en de gezelligheid is vaak zo veel leuker.
Mijn motto is altijd: als de band met plezier speelt en dat op mij kan overbrengen dan heb ik het naar m’n zin en is dat nootje meer of minder niet zo belangrijk hoor.
Groetjes,
Marga
Dit vind ik ook belangrijk. En dan kan een Amateurband soms heel verrassend klinken. :)
Een forum is er om te communiceren.
Tamaharry

Re: Walter Trout.... slecht nieuws!

Bericht door Tamaharry »

GerPeper schreef:
Marga schreef:..................
Weet je…het is in zo’n kroegje heel goed toeven en de gezelligheid is vaak zo veel leuker.
Mijn motto is altijd: als de band met plezier speelt en dat op mij kan overbrengen dan heb ik het naar m’n zin en is dat nootje meer of minder niet zo belangrijk hoor.
Groetjes,
Marga
Dit vind ik ook belangrijk. En dan kan een Amateurband soms heel verrassend klinken. :)
Klopt Ger (en als ze flink gezopen hebben, soms bijna professioneel :lol: )
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Walter Trout.... slecht nieuws!

Bericht door Patrick »

amateur band of niet, er zitten altijd wel leuke bandjes tussen, maar anderzijds toch ook wel lekker dat ik aangepaste oordopjes heb. hihihihihihi
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Walter Trout.... slecht nieuws!

Bericht door Kuno Mooren »

Is Walter inmiddels al behandelt?


LOL :D
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Bluescafé”