Herbie & the guitarguy stoppen ermee...!

Gewoon even lekker kwekken over alles wat met blues, of totaal niet, te maken heeft
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Herbie & the guitarguy stoppen ermee...!

Bericht door Kuno Mooren »

World blues Challenge deelnemers duo, Herbie & the guitarguy stoppen ermee...!
Onderstaand stond zojuist op hun FB pagina.

---------------------------------

Tijd voor verandering.
Ik (Henk)(The Guitarguy) heb besloten om met Herbie and the Guitarguy te stoppen. Het is tijd voor een nieuwe uitdaging. Ik wil namens deze weg al onze vrienden en fans bedanken voor het enthousiasme wat we van jullie hebben mogen ontvangen tijdens onze optredens, we hebben er van genoten!

De optredens die in onze agenda staan gaan gewoon door. Nieuwe optredens nemen we niet meer aan.

Groeten en tot ziens!
And... KTBA!
Henk de Ruiter
Afbeelding
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Herbie & the guitarguy stoppen ermee...!

Bericht door Patrick »

Ja had het gelezen, erg jammer, vond ze een goed koppel. we zullen zien hoe het verder gaat met hun...
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Herbie & the guitarguy stoppen ermee...!

Bericht door GerPeper »

Ik kreeg altijd het idee dat the Guitarguy in een kever rondreed. :lol: Maar niet dus. :oops:
Een forum is er om te communiceren.
Marga

Re: Herbie & the guitarguy stoppen ermee...!

Bericht door Marga »

Never change a winning team!!!
Vind dit erg jammer, want ik vond ze leuk en heel apart en hopen dan maar, dat zij hun weg vinden in deze muziekwereld :wave:
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Herbie & the guitarguy stoppen ermee...!

Bericht door GerPeper »

Marga schreef:Never change a winning team!!!
Wat leuk dat je dit aanhaalt Marga.
Ik zei dit vroeger ook altijd in een coverband. We speelde echt lekker. :thumbup:
Maar ja, dan is er iemand die zijn zin doordrijft en toch het 'team' wilt veranderen. Met het gevolg dat die band niet meer bestaat.
En dan hoor ik nu nog; "Dat hadden we nooit moeten doen, jij zei het nog Ger." :think:

Maarja ik weet hier de reden niet. Hoeft ook niet. Ik schrijf niet voor de Story of de Prive. :lol:
Een forum is er om te communiceren.
Tamaharry

Re: Herbie & the guitarguy stoppen ermee...!

Bericht door Tamaharry »

GerPeper schreef:
Marga schreef:Never change a winning team!!!
Wat leuk dat je dit aanhaalt Marga.
Ik zei dit vroeger ook altijd in een coverband. We speelde echt lekker. :thumbup:
Maar ja, dan is er iemand die zijn zin doordrijft en toch het 'team' wilt veranderen. Met het gevolg dat die band niet meer bestaat.
En dan hoor ik nu nog; "Dat hadden we nooit moeten doen, jij zei het nog Ger." :think:

Maarja ik weet hier de reden niet. Hoeft ook niet. Ik schrijf niet voor de Story of de Prive. :lol:
Zo vaak drijf jij je zin toch niet door Ger? :lol:
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Herbie & the guitarguy stoppen ermee...!

Bericht door GerPeper »

Tamaharry schreef:
Zo vaak drijf jij je zin toch niet door Ger? :lol:
Ik overdrijf wel eens, maar nooit door. :lol: :lol: :shh:
Een forum is er om te communiceren.
Marga

Re: Herbie & the guitarguy stoppen ermee...!

Bericht door Marga »

Weet je: een verandering is niet altijd een verbetering....toch?
Kijk naar de Stones...the Golden Earring en zo zijn er vast nog wel meer op te noemen: stel je voor dat bijv. de zangpartij door een ander wordt gedaan...dat kan niet...dat kan gewoon niet.
Misschien dat het anders is bij de bandleden die een ander instrument bespelen: er moet een eenheid op dat podium staan...muzikanten die samenwerken en als publiek wil ik zien, dat die bandleden genieten van de muziek, van elkaar en van ons als publiek.

Afgelopen zondag was ik in Gooreind bij Mike Wheeler en zijn band: vier mensen, waarvan de hammondspeler geen enkele emotie toonde, geen lach, geen interactie met de andere bandleden en toch zit hij in die band. De andere bandleden straalden en speelden met elkaar en op hun instrumenten. Ik had het zo graag willen vragen wat voor toegevoegde waarde die hammondspeler heeft voor deze band, maar ik heb het niet gedaan, niet dat ik dat niet durf, maar de gelegenheid was er gewoon even niet.
Ik heb me geamuseerd en me geconcentreerd op de andere bandleden en al met al een super middag/avond gehad.

VOOR GER, die o.a. schreef: .........En dan hoor ik nu nog; "Dat hadden we nooit moeten doen, jij zei het nog Ger."
Het is wel mooi, dat in ieder geval er iemand is die toegeeft dat hij het bij het verkeerde eind had, maar soms kan het niet anders.

Waarom het duo er mee stopt weet ik ook niet: er kunnen zoveel dingen zijn...gezin...werk...ziekte, maar ik heb ze gezien in GIeten bij Trouble Soon Be Over, een event over het ontstaan van de blues en de man met de megafoon maakte indruk....met zijn muziek, maar niet als persoon, niet dat dat zo belangrijk is maar er was iets...iets wat ik niet zo gauw kan verklaren, maar hij had het niet zo naar z'n zin, zo kwam het een beetje op me over.
We zullen het t.z.t. wel horen.

Groetjes,
Marga
Plaats reactie

Terug naar “Bluescafé”