Bezoekers vs. Fotografen

Gewoon even lekker kwekken over alles wat met blues, of totaal niet, te maken heeft
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Bezoekers vs. Fotografen

Bericht door Patrick »

Misschien kan je dat bebter niet vragen Kuno en Aldy. hihihihihi. Was gisteren in the Gooth en tot mijn verbazing was ik echt de enigste die foto's nam, heb geen mobieltje gezien die avond.
jade
DBF Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2013 17:14

Re: Bezoekers vs. Fotografen

Bericht door jade »

Hoogeveen :thumbup:
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Bezoekers vs. Fotografen

Bericht door Kuno Mooren »

Ah!!! dat is het!!!
In Hoogeveen is pas een maand geleden de mobiele telefoon geintroduceerd :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Bezoekers vs. Fotografen

Bericht door GerPeper »

Daar zie je toch ook nog veel postduiven vliegen? :lol: :lol:
Een forum is er om te communiceren.
Gebruikersavatar
meeuwsen
DBF Gevorderd Talent
Berichten: 124
Lid geworden op: 06 mar 2012 20:59
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Bezoekers vs. Fotografen

Bericht door meeuwsen »

Patrick schreef:Misschien kan je dat bebter niet vragen Kuno en Aldy. hihihihihi. Was gisteren in the Gooth en tot mijn verbazing was ik echt de enigste die foto's nam, heb geen mobieltje gezien die avond.
Hey Patrick,

Ik heb ook geen mobieltje gezien.
Maar dat kwam omdat het hele optreden van st.Louis Slim heb gefilmd.
Het was wel erg hard trouwens.
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Bezoekers vs. Fotografen

Bericht door Patrick »

Gisteren in delft bedoel je, had van de harde muziek geen last (had mijn oordoppen in).
Gebruikersavatar
Jimmy
DBF SideAdmin
Berichten: 145
Lid geworden op: 27 sep 2012 12:39
Locatie: Amerongen
Contacteer:

Re: Bezoekers vs. Fotografen

Bericht door Jimmy »

Maak ook foto's soms en ben 2.01 meter. Hoor nooit klachten ;)

Heb zelf geen last van fotografen. Wat wel een beetje jammer is soms is dat op 'belangrijke' momenten (neem de fotomomenten van de BluesAwards) dat alle fotografen tegelijk voor het podium en ook voor de neus staan. Uiteraard hou je dat soort dingen toch en het is op zo'n moment voor mij persoonlijk wellicht wat lastiger omdat ik eenmaal laag zit.
Verder geniet ik van de vele foto's, verslagen etc van de concerten of festivals.
Creatieve Speeltuin voor webdingen http://hielemedia.nl
Tamaharry

Re: Bezoekers vs. Fotografen

Bericht door Tamaharry »

Folkert: ook bij de fotografen heb je horken en profs! (en soms ook professionele horken :mrgreen: ).
Er zijn genoeg fotografen die goed rekening met elkaar en met het publiek houden, maar net als bij
echte mensen zijn er ook die over lijken gaan voor de "kiek van het jaar"...........
Fotografen zijn net als verkeersdeelnemers gewoon een dwarsdoorsnede van ons volk zullen we maar
zeggen, met al hun zwakheden en goede kanten ;)
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Bezoekers vs. Fotografen

Bericht door Patrick »

Maar weet je nou wat ik ook zo erg vind, is dat ondanks dat je als fotograaf probeer rekening te houden met andere, en het een keer voorkomt dat je iets over het hoofd ziet, je gelijk met een stempel wordt aangesproken. Had dat een tijdje geleden. Nou meneer ik betaal wel voor een kaartje, heb toen maar gezegd "Welkom bij de club, ik ook". Hoe menselijk je ook bent als persoon en of fotograaf, er kan je altijd iets niet opvallen. Maar een mens gewoon aanspreken kan w.s. niet meer.
Tamaharry

Re: Bezoekers vs. Fotografen

Bericht door Tamaharry »

Patrick, daar heb je wel een punt. Velen denken dat ook (amateur/hobby) fotografen altijd voor niets binnen komen.
Net als Kuno stelde in een ander topic: Ook diegenen die voor hun lol/hobby fotograferen betalen entree en vaak behoorlijke
benzinekosten. Hierna kunnen anderen dan weer (gratis) genieten van hun foto's (en werk). Dit wordt nog wel eens vergeten.
Plaats reactie

Terug naar “Bluescafé”