Wist u dat.......?

Gewoon even lekker kwekken over alles wat met blues, of totaal niet, te maken heeft
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Patrick »

Werk al jaren met dementerende, wil echt niets anders meer, het is zwaar maar ozo leuk en gezellig. Muziek doen hun altijd goed, als het maar niet te bluezy is, dat vinden ze maar herrie. Gek eigenlijk hihihihihi.Ik moet er zelf niet aan denken dat ze met die hompa pa pa muziek aan mijn bed komen staan. Goh ga dan echt uit mijn ..... schieten geloof ik. Maar ja wie weet allemaal als wij zo zijn.
Marga

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Marga »

Patrick schreef:Werk al jaren met dementerende, wil echt niets anders meer, het is zwaar maar ozo leuk en gezellig. Muziek doen hun altijd goed, als het maar niet te bluezy is, dat vinden ze maar herrie. Gek eigenlijk hihihihihi.Ik moet er zelf niet aan denken dat ze met die hompa pa pa muziek aan mijn bed komen staan. Goh ga dan echt uit mijn ..... schieten geloof ik. Maar ja wie weet allemaal als wij zo zijn.
******
Tegen de tijd dat wij zo zijn?
Dan zijn de liedjes die de oudjes van nu zich herinneren verandert in de liedjes die wij ons herinneren en dat zou wel eens bluezy kunnen zijn ;)
Tamaharry

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Tamaharry »

Tja, in het bejaardentehuis ipv een bingoavond een "Veldmanbrothersrevival" of een "Vanhalentributenight".....
zover gaat het toch es komen.
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Patrick »

Dat lijkt mij niet zo erg.... beter als een jantje smit of een bonnie st'Clare zoektocht. hahahahahahaha
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Wist u dat.......?

Bericht door GerPeper »

Patrick schreef:Dat lijkt mij niet zo erg.... beter als een jantje smit of een bonnie st'Clare zoektocht. hahahahahahaha
Als we op zo'n avond dezelfde hoeveelheid alcohol kunnen nuttigen als Bonny op zo'n avond doet dan wil ik wel ff mee doen aan de zoektocht. "Nee, kep haar niet kunnen vinden." (hik)
Een forum is er om te communiceren.
Tamaharry

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Tamaharry »

........ Wij in de nieuwe bezetting nog wel wat gigs kunnen gebruiken..........?
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Kuno Mooren »

je dan op z'n minst wat materiaal moet hebben ;)
de meeste kroegbazen en podia afgaan op praat van anderen, en media :)
je dan ook wat eigen werk moet uitbrengen,
hoor steeds vaker; ow, kreeg laatst weer een verzoek, voor 400 euro komen we spelen, hebben een coverbluesband, waar er al 1.000 van zijn....
Afbeelding
Tamaharry

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Tamaharry »

Er is nog zat te doen voor "coverbluesbands". Eigen werk is echt geen must.
Zijn alleen op dit moment teveel "hoertjes" in bluesland die zichzelf (bijna of soms zelfs helemaal) gratis prostitueren ;)
Nee, hoor, wij kunnen zat spelen, maar doen we niet voor vijftig euro.
Ik vroeg het alleen omdat wij met net een nieuwe bassist nu pas weer kunnen gaan bellen en mailen voor gigs, want
gigs verzamelen zonder bassist is geen optie uiteraard!
U hoort van ons! :lol:
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Wist u dat.......?

Bericht door GerPeper »

....Harry bang is dat zijn bericht niet gelezen wordt. :lol: :problem:
Een forum is er om te communiceren.
Tamaharry

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Tamaharry »

Hoe bedoel u mijnheer Peper?
;)
Plaats reactie

Terug naar “Bluescafé”