Wist u dat.......?

Gewoon even lekker kwekken over alles wat met blues, of totaal niet, te maken heeft
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Kuno Mooren »

Het is wat ik de afgelopen te horen gekregen heb :)
kom toch wel dikwijls bij een bandje ;)
Afbeelding
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Appie the Bluesman »

Kuno Mooren schreef:Het is wat ik de afgelopen te horen gekregen heb :)
kom toch wel dikwijls bij een bandje ;)
Tja,ik hoor ook wel eens wat in de wandelgangen maar ja.............volgens mij zijn het wel 1500 van die coverbandjes....... :crazy:

Weet je Kuno,het is net als met fotografen,die liggen ook zes rijen dik te kronkelen op de vloer om 600 dezelfde foto's te schieten.Dat is ook allemaal hetzelfde en toch mogen jullie ook nog komen dus zal er voor ons bandje ook nog wel een plekje zijn.............................Tja en anders maar niet :yawn:
Tamaharry

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Tamaharry »

Ja Kuno..... Jij komt meestal bij de eredivisie kijken en luisteren....... Is een wat ander nivo.
Wij spelen in de 3e klasse B........ Ook heel leuk publiek en kroegbazen........ Een wat lager verwachtingspatroon maar toch hele leuke gigs met soms zo'n 125 man, doen we 't voor ;)
Marga

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Marga »

Appie the Bluesman schreef:
Kuno Mooren schreef:Het is wat ik de afgelopen te horen gekregen heb :)
kom toch wel dikwijls bij een bandje ;)
Tja,ik hoor ook wel eens wat in de wandelgangen maar ja.............volgens mij zijn het wel 1500 van die coverbandjes....... :crazy:

Weet je Kuno,het is net als met fotografen,die liggen ook zes rijen dik te kronkelen op de vloer om 600 dezelfde foto's te schieten.Dat is ook allemaal hetzelfde en toch mogen jullie ook nog komen dus zal er voor ons bandje ook nog wel een plekje zijn.............................Tja en anders maar niet :yawn:
Bijlagen
tagnever.gif
tagnever.gif (19.48 KiB) 5523 keer bekeken
Marga

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Marga »

Weet je Kuno,het is net als met fotografen,die liggen ook zes rijen dik te kronkelen op de vloer om 600 dezelfde foto's te schieten.Dat is ook allemaal hetzelfde en toch mogen jullie ook nog komen dus zal er voor ons bandje ook nog wel een plekje zijn.............................Tja en anders maar niet :yawn:[/quote]

Marga:
Wat ik me afvraag is, dat ik toevallig weet dat veel fotografen foto’s maken omdat ze dat leuk vinden en omdat het hun hobby is.
Is het spelen in je band een hobby of werk?
Tamaharry

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Tamaharry »

Voor mij hobby Marga. Werk betaalt ;)
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Appie the Bluesman »

Marga:
Wat ik me afvraag is, dat ik toevallig weet dat veel fotografen foto’s maken omdat ze dat leuk vinden en omdat het hun hobby is.
Is het spelen in je band een hobby of werk?[/quote]

Da's gelukkig een hele leuke hobby waar af en toe ook nog een fijne onkosten vergoeding aan vast zit :thumbup:
Marga

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Marga »

Tamaharry schreef:Voor mij hobby Marga. Werk betaalt ;)
Geinig is dit...ik reageer op iets wat Appy de Bluesman schreef en Harry reageert .... dit keer ben je snel Harry :lol: :lol:

Gelukkig dat je niet van je muziek afhankelijk bent...zijn de meeste fotografen dus ook niet.

Het komt wel goed met dat bandje van jullie en ik hoop echt dat ik een keer kan komen luisteren....wel me ff laten weten als je een beetje in de buurt van Rotterdam speelt. Ben reuze benieuwd.
Tamaharry

Re: Wist u dat.......?

Bericht door Tamaharry »

Soms ben ik (te) snel Marga! ;)
Met "dat bandje van jullie" is het al 10 jaar (Dit jaar ons 10-jarig jubileum!) gewoon heel lekker hoor Marga.
We hebben sommige jaren 20 a 25 gigs gehad, en dat betekent dat we soms om het weekend van huis waren.
Tussendoor nog wat kijken en luisteren naar collegabands, en dan is het jaar zo weer vol.
Dat we de laatste tijd wat minder optreden heeft vooral te maken met wisselingen in de bezetting.
Na 4 jaar verliet onze gitarist/zanger ons, en het kostte ons vrij lang om een nieuwe zangeres te vinden.
(gitarist hadden we zo) Toen onze bassist in december te kennen gaf te willen stoppen na 5 1/2 jaar
moesten we natuurlijk op weer op zoek naar een vervanger. Geen tijd dat je nu eens lekker optredens
gaat regelen. Eerst dus weer flink repeteren, maar 2014......... Jullie horen van ons! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Wist u dat.......?

Bericht door GerPeper »

Tamaharry schreef:Hoe bedoel u mijnheer Peper?
;)
Snel de tweede weer weg gekieperd he. :D

JA....... :evil: :evil:
Een forum is er om te communiceren.
Plaats reactie

Terug naar “Bluescafé”