Nieuw Blues Duo.

Gewoon even lekker kwekken over alles wat met blues, of totaal niet, te maken heeft
Plaats reactie
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Nieuw Blues Duo.

Bericht door Patrick »

Afbeelding


De kogel is door de kerk. We mogen het dan eindelijk verklappen wie het nieuwe blues duo wordt in ons blues kikkerlandje. Zoals het ons is medegedeeld zijn Peter Struijk en Ilona Schouten (yoni) een samenwerking aan gegaan. Ja ook wij keken er even van op, maar denken dat dit weer een uniek project gaat worden. Ze zouden zich storten op de Delta Blues en zijn inmiddels al bezig met opnames en plannen van de eerste shows. Wij van Dutch Blues Forum wensen Peter en Ilona heel veel succes, en zijn zeker benieuwd naar de uitkomst van deze opnames welke te horen zal zijn bij Twisted Blues (Radio Loco- Coevorden)


Groetjes Patrick & Gerda
Marga

Re: Nieuw Blues Duo.

Bericht door Marga »

Bijzonder.... heel bijzonder en toen ik dit hoorde, was het eerste wat ik tegen Ilona zei: geweldig....echt geweldig en ze zei: vind je dat? Ja dat vind ik echt, zei ik.

Ik hoop, dat ze veel muziek kunnen maken en dat ik ze binnenkort samen mag zien en horen: het gitaarspel van Peter en de stem van Ilona: een aparte combinatie en Ilona speelde heel even mee met de band van Fossen en Struijk vorige week in Loosduinen en hoewel deze band al tot mijn favorieten behoort gaf Ilona er een extra emotionele draai aan en ze bezorgde me nog meer kippenvel dan dat ik normaliter al heb bij het horen en zien van de mannen van Fossen en Struijk.
Wat me opviel was, dat ze ietwat nerveus was dus zei ik tegen haar: go for it girl....JIJ kan het!

Op de een of andere manier heb ik Ilona nooit horen zingen bij St Louis Slim...in Zoetermeer zong ze even mee met Chilly Willy maar dat had ik ook gemist, dus ging ik er dit keer heel blanco in: ze heeft me verbaasd en ze is een mooi mens en ze kan echt geweldig zingen.... :clap: :clap: :clap:

Nogmaals: heel veel succes.... :thumbup: :thumbup:

Marga
Plaats reactie

Terug naar “Bluescafé”