Blues till Midnight

Alle info, frequenties en uitzendschema’s van diverse NL Blues radiostations en -programma's
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Ga jij morgen, of wellicht vanavond al naar Culemborg Blues?????? Kom dan vanavond luisteren en voorproeven van een aantal bands die daar morgen optreden. Naast deze bands is er natuurlijk nog veel meer blues en.....vergeet je favoriete bluesplaat niet aan te vragen via de chat van Tossradio. Als ik je verzoekje in huis heb zal ik die gelijk draaien.

Tot vanavond!!
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Vanavond ga ik er weer tegenaan! Oude en nieuwe blues en.......vast een voorproefje van het debuutalbum van The Damned and Dirty welke morgen uitkomt en zelfs gratis is te downloaden op de website van The Damned and Dirty.

Verzoekjes aanvragen kan natuurlijk weer via de chat van Tossradio......

Tot vanavond!!
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Beste bluesliefhebbers,

Door prive omstandigheden kan ik vanavond geen gepresenteerd programma voor jullie maken, waarvoor mijn excuses. Wel kunnen jullie luisteren naar een non stop blues. Veel plezier daarmee en tot gauw!
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

De week is weer snel voorbij gegaan. Het is weer weekend en dus tijd voor blues. Lekker live gepresenteerd met ruimte voor verzoekjes. Kom je ook luisteren???? Dan zie ik je over 2 uur bij Tossradio.nl

Tot zooooooo
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Vanavond weer mooie bluesmuziek en.....ik ga muziek draaien van de nieuwe cd van Jim Cruppa. Het is een mooie cd geworden welke iedereen wel even zou moeten horen. Naast deze muziek nog meer nieuwe muziek uit dit jaar maar ook muziek uit vervlogen tijden. Verzoekje doen???? No prob!!! Je kan via de chat van Tossradio je verzoekjes aanvragen. Als ik je verzoek in huis heb draai ik het natuurlijk gelijk!!! Tot strakjes!!!!

Dj Benzje
tossradio.nl
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Vrijdagavond, het begin van je weekend... daar hoort blues bij. Ik ben er weer vanaf 22 uur met Blues till Midnight. Kom luisteren en vraag een plaatje aan via de chat van Tossradio.nl In de platenkoffer vanavond o.a. muziek van ZZ Top, The Damned and Dirty, Lucky Peterson, BB King, The Veldman brothers etc etc

Tot straks!

DJ Benzje
Tossradio.nl
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Het is al weer vroeg donker, de wind doet de bomen ruisen, af en toe klettert de regen tegen het raam maar.... binnen is het lekker warm, het weekend is begonnen en er is bluesmuziek op de radio....
Vanavond met muziek van o.a. Elmore James, E.G. Kight, George Thorogood, Dutch blues and more....
Je kan je favoriete bluesplaat aanvragen via de chat van Tossradio en natuurlijk ook gezellig meekletsen over bluesmuziek, bands etc.etc. Tot straks!!!

DJ Benzje
www.tossradio.nl
Gebruikersavatar
Jimmy
DBF SideAdmin
Berichten: 145
Lid geworden op: 27 sep 2012 12:39
Locatie: Amerongen
Contacteer:

Re: Blues till Midnight

Bericht door Jimmy »

Vanavond een beetje andere uitzending van Blues Till Midnight. D.w.z. uiteraard wel lekkere blues alleen de presentatie word gedaan door DJ Jimmy. Ik hoop jullie allemaal te plezieren en veraangenamen met blues in allerlei soorten en maten.

Je kan je favoriete bluesplaat aanvragen via de chat van Tossradio en natuurlijk ook gezellig praten over bluesmuziek, bands etc.etc. Tot straks!!!
Creatieve Speeltuin voor webdingen http://hielemedia.nl
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Blues till Midnight

Bericht door Kuno Mooren »

Ik kom straks effe buurten Jim! :)
en heb wellicht nog even een verzoekje ook ;)
Afbeelding
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Ik was het bijna vergeten Jim, maar natuurlijk nog bedankt voor het waarnemen van mijn programma. Gelukkig ben ik weer redelijk hersteld van die longontsteking dus ben ik vrijdag weer present. Till blues!!
Plaats reactie

Terug naar “NL blues radio”