Blues till Midnight

Alle info, frequenties en uitzendschema’s van diverse NL Blues radiostations en -programma's
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Na drie weken een Ladies night gedaan te hebben gaan we vanavond, naar een goed oud gebruik, terugblikken op het jaar 2012. Hierbij zullen heel veel verzoekjes voorbij komen welke zijn aangevraagd door de luisteraars. Uiteraard vergeten we de kerstplaten er niet tussendoor te draaien. En mocht jij nog een ultieme kerst bluesplaat willen horen??? Vraag 'm dan aan op de chat van Tossradio vanavond vanaf 22.00 uur.

Tot straks!!

DJ Benzje
www.tossradio.nl
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Evenals vorige week ga ik terugblikken op Blues till Midnight 2012. Er zijn heel veel verzoekjes voorbij gekomen het afgelopen jaar. Daar zal ik weer ruimschoots aandacht aan besteden. Tevens zal er hier en daar een kerstbluesje te horen zijn waarbij de naam David Gogo zeker gedraaid gaat worden. Zijn kerst bluescd is lekker om te horen! Ik zie jullie graag straks om uurtje of 10 bij Tossradio.nl!

Grtzzzz
DJ Benzje
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

De laatste Blues till Midnight voor 2012 alweer. Ik heb in juni dit jaar het djstokje overgenomen van collega DJ Pyotr. Met heel veel plezier heb ik de afgelopen maanden het programma gemaakt. Maar....zonder jullie, luisteraars en chatters, was het nooit zo mooi geworden.
Ik dank jullie voor jullie bijdragen, gezellige chat, tips, muziek en waardering.
In 2013 gaan we er weer als vanouds tegenaan met natuurlijk verzoekjes die je aan kunt vragen en vrijwel altijd direct te horen krijgt en ook blijf ik nieuwe muziek, Dutch blues en internationale blues op de voet volgen.
Vanavond laat ik jullie nog 1 keer genieten van al het moois wat is voorbij gekomen in 7 maanden Blues till Midnight. Vanaf 22 uur ben je weer van harte welkom bij Tossradio.nl waar je ook gezellig kunt meechatten.
Ik wens jullie een mooi, gezond, liefdevol en muzikaal 2013!!!

DJ Benzje
www.tossradio.nl
Gebruikersavatar
meeuwsen
DBF Gevorderd Talent
Berichten: 124
Lid geworden op: 06 mar 2012 20:59
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Blues till Midnight

Bericht door meeuwsen »

Benzje schreef:De laatste Blues till Midnight voor 2012 alweer. Ik heb in juni dit jaar het djstokje overgenomen van collega DJ Pyotr. Met heel veel plezier heb ik de afgelopen maanden het programma gemaakt. Maar....zonder jullie, luisteraars en chatters, was het nooit zo mooi geworden.
Ik dank jullie voor jullie bijdragen, gezellige chat, tips, muziek en waardering.
In 2013 gaan we er weer als vanouds tegenaan met natuurlijk verzoekjes die je aan kunt vragen en vrijwel altijd direct te horen krijgt en ook blijf ik nieuwe muziek, Dutch blues en internationale blues op de voet volgen.
Vanavond laat ik jullie nog 1 keer genieten van al het moois wat is voorbij gekomen in 7 maanden Blues till Midnight. Vanaf 22 uur ben je weer van harte welkom bij Tossradio.nl waar je ook gezellig kunt meechatten.
Ik wens jullie een mooi, gezond, liefdevol en muzikaal 2013!!!

DJ Benzje
http://www.tossradio.nl
Hi benzje,

Ik zit weer te luisteren en geniet weer van de lekkere blues.
Dank je voor de fijne programma's dit jaar en ik hoop dat er nog veel zullen volgen 8-)
Een fijn 2013 toegewenst!

groeten, John
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Blues till Midnight

Bericht door Appie the Bluesman »

Dat mag inderdaad wel eens gezegd worden...Benzje bedankt voor de fijne muziekies het afgelopen jaar !!!! Geldt natuurlijk voor alle radio makers die ons een breed spectrum aan blues voorschotelen.

Ik zeg veel muziekplezier ook in 2013 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Blues till Midnight

Bericht door Kuno Mooren »

Ook vanuit hier bedankt!
en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar :)
ik luister niet echt vaak meer de laatste tijd,
maar dat komt met name omdat ik vaak naar live opgtredens ben op de vrijdag. ;)
Afbeelding
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Bedankt voor de complimentjes!!!
Met heel veel plezier heb ik Blues till Midnight gemaakt!!!!!

Ook in 2013 zal ik er weer zijn met blues, blues and more blues....

Tot gauw!!!
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Voor 2013 wens ik jullie een gezond, mooi en vooral muzikaal jaar!

Vanavond gaan we weer van start met de eerste uitzending voor dit jaar en als vanouds zal er weer een verzameling blues voorbij komen uit alle windstreken. Verzoekjes kunnen worden aangevraagd op de chat van Tossradio....

Tot zo!!

DJ Benzje
Tossradio.nl
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

In tegenstelling tot eerdere berichten zal ik vanavond toch aanwezig zijn om Blues till Midnight live te maken. Zoals elke week weer recente muziek maar ook oudjes uit het bluesarchief. Verzoekjes kunnen worden aangevraagd via de chat van Tossradio.... Tot vanavond uurtje of 10!!!!

DJ Benzje
www.tossradio.nl
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Blues till Midnight

Bericht door Kuno Mooren »

Gaan jullie niet naar Asch vanavond???? :shock:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “NL blues radio”